Den Digitale Hotline

Den Digitale Hotline
Den Digitale Hotline
Hjælp til digital selvbetjening

Har du brug for hjælp, når du benytter de digitale selvbetjeningsløsninger uden for Borgerservices normale åbningstid? Du kan nu kontakte Den Digitale Hotline for selvbetjening. Her sidder medarbejdere klar til at hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsningen over telefonen.

 

Telefon 70 20 00 00

 

Åbningstider

Mandag til torsdag kl. 9.00-21.00

Fredag kl. 9.00-17.00

Lørdag lukket

Søndag kl. 17.00-21.00

 

Hvad kan Den Digitale hotline hjælpe med?

Den Digitale Hotline vejleder i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og det offentlige stiller til rådighed. Den Digitale Hotline er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice. De kan vejlede i de fleste offentlige digitale løsninger. Hotlinens medarbejdere har dog ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.  

Fra den 16. marts 2015 kan den Digital Hotline også hjælpe dig med selvbetjening på SKATs hjemmeside.

 

 

Opdateret: 17-03-2015 13:41