Borgerservice og Administration - COVID-19

Borgerservice, sagsbehandling, kommunens administration

Borgerservice har lukket - skærpede tiltag mod Corona
Regeringen har indført skærpede tiltag mod Corona, disse er forlænget til den 7. februar.

På grund af de nye tiltag har Borgerservice lukket for fysisk fremmøde i Ebeltoft og på bibliotekerne. Kommunens administration arbejder også hjemmefra og har lukket for fysisk fremmøde.

Hvis henvendelsen er kritisk, vedrører NemID, udlevering af mundbind eller kørekort så er du velkommen til at ringe til CallCenteret på tlf. 87 53 50 00.

Du kan allerede nu bestille tid til en aftale fra den 8/2 hvor vi håber at åbne igen.

  • Har du brug for en tid til kørekort, så bestilles den via kommunens hjemmeside på www.syddjurs.dk/borger/koerekort
  • Har du brug for en tid til pas, så bestilles den via kommunens hjemmeside på www.syddjurs.dk/borger/pas
  • Har du brug for en tid til andre ting, så ring til vores CallCenter på tlf. 87535000

Der er krav om mundbind ved fremmøde i Borgerservice i Ebeltoft og på biblioteket i Hornslet. Mundbindet må tages af når man sidder ned.

Hvis du har brug for hjælp til at bestille tid via hjemmesiden, så er du velkommen til at ringe til CallCenteret på tlf. 87535000

Sagsbehandling og kommunens administration

Kommunens administration har lukket for fysisk fremmøde, med mindre det er efter aftale.

Den kommunale sagsbehandling fortsætter under de nye rammer. Man må dog forvente længere sagsbehandlingstid.

Har du spørgsmål til din sag, kan du fortsat kontakte os via hovednummeret inden for normal arbejdstid.

Opdateret: 14-01-2021 09:53

Kontakt