Bliv ansat som grundforløbselev med løn

Søg ansættelse som grundforløbselev med løn (GF2 elev) - Vi afholder løbende samtaler

Vi søger grundforløbselever under og over 25 år til ansættelse på løn

Syddjurs Kommune søger grundforløbselever under og over 25 år til ansættelse på løn og med skolegang i Randers eller Århus. Alle, der læser til sosu-assistent eller sosuhjælper, får tilbudt løn under hele uddannelsen.

Vi har brug for dig, som drømmer om at være den, der kan gøre en forskel for mennesker, og som har en professionel tilgang til faget, ambitioner, talent, power og empati, og som vil bruge det du har lært aktivt i samarbejde med vores borgere. Dine evner og lyst til at samarbejde vil blive bragt i spil hver dag, og vi garanterer både personlig og faglig udvikling, for det kræver kompetencer at yde omsorg.

Der er løbende optag i Syddjurs Kommune.

For dig som er nysgerrig på ny teknologi; Nu kan du som noget nyt tage uddannelsen på  Digi Tech-linjen på Sosu-Østjylland, hvor der oprettes en digital retning for social og sundhedsassistentelever.

Når du skal søge om optagelse

Julie Maria Duval Jensen

Uddannelseskoordinator