Den Digitale Hotline

Har du brug for hjælp til vores selvbetjeningsløsninger? Ring til Den Digitale Hotline

Hjælp til digital selvbetjening

Den Digitale Hotline er et fælleskommunalt samarbejde om hjælp til digital selvbetjening.

Hvis du har brug for hjælp, når du benytter de digitale selvbetjeningsløsninger, eller hvis du har et generelt spørgsmål som ikke kræver direkte sagsbehandling, kan du ringe til Den Digitale Hotline. Vi sidder klar til at hjælpe dig over telefonen.

Når du ringer til Den Digitale Hotline, vil du komme i kontakt med medarbejdere fra Borgerservice fra flere kommuner. De kan vejlede i de fleste offentlige digitale løsninger, men de har ikke adgang til din konkrete sag, og de kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.

Den Digitale Hotline

Mandag-Torsdag

08:00 - 20:00

Fredag

08:00 - 16:00

Søndag

16:00 - 20:00

Lundbergsvej 2 - 8400 Ebeltoft