Borgerservice

Borgerservice har lukket - skærpede tiltag mod Corona

Regeringen har indført skærpede tiltag mod Corona gældende fra fredag den 11. december kl. 16 til og med den 5. april

På grund af de nye tiltag har Borgerservice lukket for fysisk fremmøde i Ebeltoft og på bibliotekerne. Kommunens administration arbejder også hjemmefra og har lukket for fysisk fremmøde.

Man kan kontakte Borgerservice via callcenteret, hvis henvendelsen er kritisk, vedrører NemID, udlevering af mundbind, kørekort eller pas.

Du kan kontake vores callcenter på 87 53 50 00

Mandag-tirsdag: 08.30 - 15.00

Onsdag: Lukket

Torsdag: 08.30 - 17.00

Fredag: 08.30 - 12.00

> Læs mere om betydning af de nye tiltag for den kommunale drift her

 

Om Borgerservice
Uanset hvad du har brug for at tale med kommunen om, kan du henvende dig i borgerservice. Vi anbefaler at du i første omgang bruger hjemmesiden til at løse dit problem. Du har også mulighed for at få hjælp telefonisk, i dagtimerne via vores callcenter og om aftenen er der hjælp til selvbetjening på vores hotline. Fremmøde kræver at du som nævnt ovenfor bestiller en tid.

 

Hjælp i hjemmet / plejecenteret
Hvis du ikke kan få løst dit problem over telefonen, tilbyder borgerservice i særlige tilfælde at mødes med dig på biblioteket, plejecenteret eller i eget hjem. Kontakt callcenteret på 87 53 50 00, og hør i første omgang om vi kan løse problemet telefonisk.

 
 
Opdateret: 25-02-2021 10:48

Kontakt